Міністерство доходів та зборів України здійснило
ребрендинг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає
звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.
Нагадуємо – сервіс «Пульс податкової» було
запроваджено у січні 2012 року як такий, що дає змогу платнику
повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової
безпосередньо керівництву служби. З цього часу «Пульс» зарекомендував себе не
тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
Завдяки оновленому «Пульсу» представники
бізнесу, в тому числі і суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, мають
можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників
Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити
суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування
податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого
сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та
митниці: (044) 284-00-07.
|