21.08.2013
Після того, як платник надіслав звітність
електронною поштою (засобами телекомунікаційного зв’язку) до органу
Міністерства доходів і зборів України (далі – Міндоходів), він отримує першу та
другу квитанції.
Перша квитанція підтверджує передачу податкових документів в електронному
вигляді до органу Міндоходів. Ця квитанція надсилається органами Міндоходів на
електронну адресу платника, з якої було отримано податкову звітність. Якщо
платник не отримав першу квитанцію, то податковий документ вважається
неодержаним.
Друга квитанція підтверджує прийняття податкових документів платника до
бази даних Міндоходів. У квитанції мають міститися:
- реквізити прийнятого податкового документа
в електронній формі,
- відповідність податкового документа в
електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа,
- результати перевірки електронних цифрових
підписів (далі – ЕЦП),
- інформація про платника податків,
- дата та час приймання,
- реєстраційний номер,
- податковий період, за який подається
податкова звітність,
- дані про відправника квитанції.
На цю квитанцію накладається ЕЦП органу
Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами телекомунікаційного
зв’язку.
Обидві квитанції складаються у двох
примірниках. Другі примірники першої та другої квитанцій в електронному
вигляді зберігаються в органі Міндоходів.
Нагадаємо, якщо податковий документ в
електронному вигляді надійшов до органу Міндоходів до 16 години, то
протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику надсилається
друга квитанція. У разі, якщо звітність надійшла до органу Міндоходів після 16
години, то друга квитанція надсилається платнику протягом перших двох годин наступного
робочого дня.
Відповідна норма визначена р. ІІІ Інструкції
з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами
телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №23.
|