Антикорупційний сервіс „Пульс” прийняв звернення від 95 жителів Кіровоградщини
09.07.2014
З початку року на „Пульс” Міністерства доходів і зборів надійшло 95 дзвінків від кіровоградців, у тому числі – 19 повторних. Більшість платників податків, які скористалися сервісом, зіштовхнулись з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних (49 відсотків). При цьому територіально найбільш активними були мешканці міст Кіровограда та Світловодська – від них надійшло 64 відсотка усіх дзвінків.
На даний час майже 95% звернень опрацьовані, а про результати розгляду повідомлено заявникам. Решта – перебуває на виконанні з дотриманням передбачених процедурою строків.
„Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, і лише в окремих випадках цей час продовжується до 15 днів. Всі звернення жителів нашої області розглянуті вчасно та в повному обсязі”, - зазначив перший заступник начальника обласного управління Міндоходів Сергій Колотуха.
„Пульс” – це інтерактивний сервіс Міністерства доходів і зборів, за допомогою якого приймаються дзвінки від платників податків та громадян з податкових і митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників органів доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
|