14.11.2013
Відповідно до пп. 5.3.1 п.5.3 р.V Положення
про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом
Міністерства фінансів України від 07.11.2011 №1394, для анулювання реєстрації
платник ПДВ подає до територіального органу Міндоходів за місцем перебування на
обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ.
Разом із
поданням такої заяви платник ПДВ зобов’язаний повернути територіальному органу
Міндоходів Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та всі
засвідчені копії Свідоцтва. Якщо такі додатки відсутні, то територіальний орган
не приймає до розгляду заяву про анулювання реєстрації.
Тобто, у разі
якщо платником податку разом із поданням заяви про анулювання його реєстрації
як платника ПДВ не повернуто територіальному органу Свідоцтво та всі його
засвідчені копії, то така заява про анулювання його реєстрації як платника ПДВ
територіальним органом до розгляду не приймається.
Якщо анулювання
реєстрації здійснюється за ініціативою територіального органу Міндоходів,
платник податку зобов’язаний повернути Свідоцтво та всі засвідчені копії
Свідоцтва разом із супровідним листом протягом 20 календарних днів від дня
прийняття рішення про анулювання.
|