12.07.2013
Розгляд звернень громадян – це зворотній
зв’язок податкових органів з громадськістю. Саме тому основним і ключовим в
організації цієї роботи є своєчасне реагування на проблемні питання, з якими
звертаються громадяни та вжиття заходів щодо упередження скарг на діяльність
податкового органу.
За 6 місяців поточного року на особистий
прийом до начальника Новгородківського відділення Долинської МДПІ звернулося 3
громадянина, які цікавились питаннями, щодо оподаткування податком на доходи
фізичних осіб. Всі громадяни отримали відповіді на свої запитання під час
особистого прийому.
З метою
упередження виникнення повторних звернень проводиться активна роз’яснювальна
робота серед платників податків, адже лише обізнані громадяни зможуть сумлінно
виконувати свої обов’язки. Будь-яку консультацію з податкових
питань можна отримати, звернувшись до податкової інспекції особисто або за
телефоном 2-02-57.
|